slodziutkie-okazje.pl

piekarstwo cukiernictwo jas i malgosia

piekarstwo cukiernictwo jas i malgosia

Badanie rynku – istotnym elementem nowego wejścia na rynek

W biznesie wiedza to potęga. Rozważając rozszerza swoją linię produktów jest wiele niewiadomych. Może być jak próbuje znaleźć swoją drogę w ciemności, bez latarki. Kto będzie go kupić? Ilu potencjalnych klientów są tam? Jakie cechy produktu są klienci? Jak powinny być umieszczone urządzenie do odwołania się do tych potencjalnych klientów? Pytania są nieograniczone. Wiedząc, lub przynajmniej mając wgląd do odpowiedzi rzucą światło na swojej drodze od pomysłu do rynku i zwiększyć szanse powodzenia produktów. Badania rynku jest latarka.

Poniżej znajduje się krótkie case study o DONOVANS Czekolady i jak badanie rynku pomogły „trafić” z nowym czekolady.

DONOVANS Czekolady (DC) jest stosunkowo małym producentem czekolady prowadzony przez dwóch braci z siedzibą w Hamilton, Nowa Zelandia (NZ). Do niedawna DC przyniosły tylko tradycyjną czekoladę i tradycyjne pokryty czekoladą cukierni. Bracia pracowali na opracowanie nowej receptury. Nowe czekolada była wykonana tylko z nagich niezbędne składniki i nie posiadają któregokolwiek z dodatków i środków konserwujących znajdujących się w głównym strumieniu wszystkich innych czekolady. Ich receptury dał ‚true’ czekoladowy smak, który nie został zmieniony przez dodatki. Bracia Donovan wiedział, że byli na świetny produkt, ale nie byli pewni, co najlepszą strategią byłoby zabrać go na rynek.

DC poszukiwane usługi marketingowej firmy konsultingowej do prowadzenia badań i opracowania strategii marketingowej na nowym pasku. Pierwsze kroki zaangażowane znaczne ilości analizy konkurencyjnej wokół tego, co słodycze bary są obecnie dostępne na rynku, zarówno w kraju jak i za granicą, i jak zostały one umieszczone. Obejmowały ceny, rozmiary kreskowe, oznakowanie opakowań i asortyment.
Artykuł dzięki: