slodziutkie-okazje.pl

cukiernictwo handel mako

cukiernictwo handel mako

W 2008 BreadTalk był stworzony specjalnie bułkę, nazwany jako „Peace Panda”, a cały dochód ze sprzedaży tego kok poszedł do pomocy odzyskanie Sichuan trzęsienie ziemi. Wraz z Czerwonego Krzyża, że ??podniósł S 40,000 $ w zaledwie jeden tydzień. Ten Corporate Social Responsibility (CSR) akt wykazała swój nowatorski sposób na wykorzystanie ich produktu jako narzędzie pozyskiwania funduszy poprzez wybór zwierzęcia narodowego Chin i nadanie nazwy, zaczynając „P”, jak również.http://www.apartamenty.in/apartamenty-maloves-velaves.html Chociaż CSR tak naprawdę nie uważa się za część kultury korporacyjnej, to daje jej zupełnie za darmo w mediach i może pozostawić głębokie wrażenie w głąb swoich klientów, ponieważ pokazuje człowieczeństwo i współczucie. Jest jak postać różnicowania z innymi firmami FB. Kiedy ludzie popierają przyczynę kupując swój „pokój Panda”, będą nabywać inne pieczywo, jak również. Pomogło to, aby zwiększyć swoją sprzedaż też.

Raymond Tay, założyciel Trener lidera koła LLP

Mając duże zainteresowanie rozwojem osobistym i pomagania innym.

Artykuł dzięki: