slodziutkie-okazje.pl

cukiernictwo artystyczne piotr rydz

cukiernictwo artystyczne piotr rydz Porównując te badania przed danymi sprzedaży przemysłu pozwoliły konsultantów analiza którym producenci robią dobrze i dlaczego robią dobrze.

To była jednogłośna, że ??nowy produkt był na poziomie powyżej istniejącego zakresu DC i jest w stanie konkurować z innymi nurtu wyrobów cukierniczych. Dlatego zalecono DC wprowadzić nowy ‚luksusowe’ marki. Konsultanci zaprojektowane badanie w celu sprawdzenia ewentualnych nazwy marek i możliwych wzorów logo z bazą kluczowych czynników składających się ze specjalistów marki, brand managerów FMCG i współpracowników branżowych. Okazało się z badań, że preferowaną marką jest „Donovan Brothers. Badania wspomagane także w aspektach projektowania marki Donovan Brothers.

W analizie konkurencji okazało się, że rynek został segmentacji między nurtu batony – Cadbury, Whittaker’S, Lindt, etc; i organiczne batony – Green Blacks, Dagoba, Scarborough Fair itp Nowa receptura została ekologiczne, ale po wielu analiz konsultanci Zaleca się, aby pasek nie został ustawiony jako ekologiczne. Organiczna baza klientów, chociaż rośnie, był jeszcze bardzo mały i konkurenci składała się z kilku dużych i wielu małych producentów. Jednak główny nurt czekolady baza klientów była znacznie większa. Idąc po klientów nurtu oznaczałoby, że Donovan Bracia musiałby tylko zapewnić sobie niewielki udział w rynku, aby odnieść sukces. Konsultanci zaleca wywołanie bar ‚Donovan Bracia czysta czekolada „. Słowo „czysta” jest bardzo głównego nurtu, a jednocześnie zaapelował do ludzi, którzy są zaniepokojeni treścią ich jedzenie. „Czysta” dałoby Donovan Brothers punkt różnicy na rynku baton czekoladowy gdyż podkreślają, że nie ma żadnych dodatków i konserwantów. Czysta były z powodzeniem wykorzystywane przez inne produkty Nowej Zelandii, takich jak piwo, woda i przede wszystkim w międzynarodowej kampanii marketingowej Turystyki Nowej Zelandii.
Artykuł dzięki: